برندهای بسیار معتبر نسبت به تهیه و تولید انواع زنجیره های صنعتی اقدام کرده اند. به همین دلیل انتخاب بهترین برندهای زنجیره ای صنعتی دشوار است. شرکت های ایرانی و خارجی توانسته اند محصولات با کیفیتی در این زمینه ارائه دهند. برخی از ماشین‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی برای انتقال حرکت نیاز به استفاده از زنجیر صنعتی دارند. این قسمت قدرت مکانیکی ایجاد می کند. دستگاه هایی مانند نوار نقاله، دستگاه های چاپ، انواع خودروها، موتورسیکلت ها و وسایل سیم کشی به این قسمت مهم نیاز دارند. بنابراین کیفیت آن بسیار مهم است. این غلتک های استوانه ای می توانند نیروی لازم برای حرکت را منتقل کنند. در صنایع مختلف مانند فولاد و معدن، زنجیره صنعتی کاربردهای زیادی دارد. شاید فکر کنید که این قسمت مهم باید خارجی باشد. اما برندهای ایرانی نیز توانسته اند محصولات با کیفیتی در این زمینه ارائه دهند. بنابراین در ادامه با برندهای مختلف تولید کنندگان زنجیره صنعتی خارجی و ایرانی آشنا می شویم.

معرفی انواع زنجیره های صنعتی برندهای معتبر خارجی
می توان گفت دو کشور واقع در شرق آسیا قطب های تولید زنجیره صنعتی هستند. چین و ژاپن در سال های اخیر در تولید محصولات مختلف صنعتی پیشرو بوده اند. قطعا از بین محصولات این دو کشور می توان بهترین برندهای تولید کننده زنجیره صنعتی را انتخاب کرد. این قطعه با توجه به مواد به کار رفته در ساخت زنجیر صنعتی انواع مختلفی دارد:

زنجیر استیل
انواع زنجیر فولادی صنعتی
تولید زنجیر صنعتی با نقره
زنجیره های صنعتی نیکل
گاهی یک برند ایرانی با وجود قیمت ارزان کیفیت بالایی دارد. در نتیجه فقط برندهای معتبر و شناخته شده کیفیت بالایی ندارند. زنجیره های صنعتی به عنوان یک عنصر بسیار مفید در صنعت باید از برندهای معتبر خریداری شوند. قیمت ارزان برند ایرانی گاهی باعث محبوبیت بیشتر این نوع کالا می شود. در ادامه با هر یک از برندهای خارجی به اختصار آشنا می شویم.

 

 

زنجیره صنعتی کانا ژاپن
زنجیره صنعتی کانا محصولی بی رقیب از کاتایاما یا کانا است. به طور کلی انواع تجهیزات صنعتی انتقال نیرو در این شرکت ژاپنی تولید می شود. شهرت آن نیز به دلیل کیفیت بالای محصولات جهانی آن است. به جرات می توان گفت کانا یکی از بهترین برندهای زنجیره ای صنعتی است. تمامی محصولات این شرکت مانند چرخ دنده، بلبرینگ و کوپلینگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول در انواع ابزارهای کشاورزی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد.

برند زنجیره ای صنعتی DP در چین
همانطور که گفته شد شرکت های چینی نیز در زمینه تولید زنجیره های صنعتی استاندارد و شاخک دار با ژاپن رقابت می کنند. DP China نیز یکی از این شرکت های معتبر است. انواع غلطک صنعتی، نوار نقاله و زنجیر گیربکس در این شرکت تولید می شود. برند دی پی در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف از ویژگی های محصولات این شرکت می باشد. بنابراین به راحتی می توان از آن در فضای باز استفاده کرد.

ژاپن برندهای زنجیره‌ای صنعتی کرد
یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کنندگان زنجیره صنعتی، برند did ژاپنی است. انواع رینگ و درایور آلومینیومی این برند از نظر کیفیت و کارایی در رتبه اول قرار دارند. تولید و ساخت انواع زنجیر صنعتی مقاوم در برابر سایش و تولید روانکار از محصولات مهم این شرکت می باشد. آیا زنجیره های صنعتی می توانند به عنوان یک برند معتبر در صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند.

برند Dangua ژاپن تولید کننده زنجیره های صنعتی
این شرکت نیز با ارائه محصولات با کیفیت به شهرت جهانی دست یافته است. تمامی محصولات این شرکت در سرتاسر جهان طرفدارانی دارد. این برند ژاپنی در ایران نیز نمایندگی فروش دارد و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

زنجیره های صنعتی ژاپنی در بین محصولات موجود در بازار طرفداران بیشتری دارند. در واقع ژاپن در این زمینه پیشتاز است. رتبه دوم در این زمینه متعلق به چین است.

 

آیا زنجیره صنعتی ایران کیفیت بالایی دارد؟
اگر بخواهیم بهترین برندهای زنجیره صنعتی را در بین انواع زنجیره های صنعتی موجود در بازار نام ببریم، قطعا چین و ژاپن در رتبه اول قرار دارند. اما محصولات داخلی نیز بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شود. در نتیجه کارایی و کارایی لازم را خواهند داشت. زنجیره های صنعتی ایران از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند. بنابراین با خرید آن می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به طور کلی امروزه محصولات با کیفیت ایرانی در زمینه تولید قطعات صنعتی فعال هستند. در نتیجه برای رقابت با محصولات خارجی، کیفیت این محصولات افزایش یافته است. زنجیره صنعتی به عنوان یک بخش بسیار ضروری برای تجهیزات صنعتی و کشاورزی شناخته می شود. به همین دلیل نمی توانید از یک برند بی کیفیت برای خرید آن استفاده کنید. انتخاب بهترین برند زنجیره صنعتی کار دشواری است. در صورت خرید اینترنتی می توانید از نظرات کسانی که آن را خریده اند استفاده کنید.