قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت یاتاقان های تماس زاویه ای عمدتاً بر اساس پارامترهای ماده مورد استفاده، دمای محیط، نیروی وارده به بلبرینگ، اندازه و اندازه بلبرینگ و بسیاری از پارامترهای دیگر تعیین می شود. یاتاقان های تماس زاویه ای به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر تحمل بارهای شعاعی، بتوانند بارهای محوری را نیز تحمل کنند. یاتاقان های دیگر فقط می توانند بارهای شعاعی یا محوری را تحمل کنند. اما همانطور که گفته شد، یاتاقان های تماس زاویه ای قادر به تحمل بارهای محوری و شعاعی به طور همزمان هستند. اما قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای چگونه ارزیابی می شود؟ این بلبرینگ ها چه ویژگی هایی دارند؟

 

ویژگی های بلبرینگ تماس زاویه ای
همانطور که می دانید بلبرینگ ها از قسمت های مختلفی مانند حلقه داخلی، ساچمه ای، حلقه بیرونی و قفسه تشکیل شده اند. هر کدام از این بخش ها وظیفه خاصی دارند. به طور کلی در یاتاقان های تماس زاویه ای، برای تحمل بار محوری، لبه داخلی نسبت به لبه بیرونی زاویه دار است. به طور کلی، هرچه زاویه بین لبه داخلی و خارجی یاتاقان بیشتر باشد، یاتاقان می تواند نیروهای محوری بیشتری را تحمل کند. برای مشاهده و استعلام قیمت بلبرینگ کنتاکت زاویه ای اینجا کلیک کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ تماس زاویه ای بخرید

به طور کلی عوامل مختلفی بر قیمت بلبرینگ کنتاکت زاویه ای تاثیر می گذارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1) شعاع یاتاقان
یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت بلبرینگ تماسی زاویه ای تاثیر می گذارد، شعاع لبه داخلی و لبه بیرونی بلبرینگ است. به طور کلی هر بلبرینگ بر اساس استانداردهای مربوط به شفت تولید می شود. به طور کلی برای نصب بهتر، قطر رینگ داخلی 5 میلی متر کمتر از شعاع شافت است.

 

2) مواد مورد استفاده در بلبرینگ
به طور کلی، مواد به کار رفته در یاتاقان های تماس زاویه ای، استحکام یاتاقان ها را تعیین می کند. هر چه استحکام مواد مورد نظر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

 

3) سپر محافظ
از دیگر عوامل موثر بر قیمت می توان به سپر محافظ اشاره کرد. به طور کلی در صورت وجود گرد و غبار و آلودگی زیاد در محیط باید به بلبرینگ هایی با سپر محافظ اشاره کرد.

 

4) مواد استفاده شده در قفسه
به طور کلی، قفسه ها در یاتاقان های تماس زاویه ای وظیفه دارند از تماس توپ ها با یکدیگر جلوگیری کنند. به طور عمده، این بخش از یاتاقان های تماس زاویه ای از موادی مانند الیاف، برنج و فولاد ساخته شده است. قیمت فعلی محصولات را بخواهید.