قیمت بلبرینگ های صنعتی برای خرید تا حدودی بالاست
در اینجا لازم به ذکر است که بسیاری از بلبرینگ های صنعتی با برندهای معروف ساخت کشور چین می باشد. قیمت بلبرینگ صنعتی چینی پایین و تولید آن بالاست. البته این قطعات کیفیت بالایی دارند. و همچنین تحت لیسانس ساخته می شوند.

شرکت SKF آلمان پیشروترین تولید کننده بلبرینگ های صنعتی دوربرد در جهان است. و تنها شرکتی است که به طور مداوم سطح کیفی محصولات خود را به روز می کند. ارائه محصولات با سطح کیفی جهانی به مشتریان.

بسته به نوع برند محصول و کیفیت و اصالت کالا، قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. قبل از انتخاب محصول، ابتدا باید در مورد برندهای مختلف و قیمت تمام شده هر یک تحقیق کامل کنید. بلبرینگ های صنعتی پیشرفته در مدل های مختلف تولید می شوند. و این تجهیزات در حال ساخت دارای اندازه، طراحی، نوع و خواص منحصر به فردی می باشد.

به همین دلیل وجود دلایل عمده بر قیمت بلبرینگ های صنعتی تاثیر می گذارد. معمولا این قطعه از فولاد ساخته می شود. فولاد باعث گرانی این محصول می شود، حال هر چه ابعاد قطعه تولیدی بزرگتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

قطعات تولید شده در مقیاس بسیار کوچک یا بلبرینگ های مینیاتوری به دلیل زمان صرف شده در ساخت آنها و دقت مضاعف قیمت بالایی دارند. بلبرینگ های SKF و FAG کیفیت عالی دارند. البته انواع دیگر این محصول نیز مورد تایید مشتریان و صنعت گران می باشد.

 

قیمت بلبرینگ های صنعتی بالاست

بلبرینگ های صنعتی دور بالا
میزان نیرویی که برای فشارهای شعاعی و محوری تحمل می کند یکی از پارامترهای بسیار کاربردی در خرید و انتخاب این قطعه می باشد. البته نوع فشار وارد شده به بلبرینگ کشویی نیز در انتخاب مناسب ما تاثیر دارد. زیرا مقدار معینی از فشار محوری یا شعاعی محاسبه شده در هر نوع بلبرینگ متفاوت است. برخی از بلبرینگ ها می توانند هر دو نوع بار را تحمل کنند. آنها را تحمل وزن ترکیبی می نامند. بنابراین باید به قطعه سازان هشدارهای لازم برای فروش خوب محصول داده شود.

بسیار دقت کرد و ضمانت معتبری برای عملکرد و طول عمر آن در نظر گرفت. زیرا می تواند بارهای ترکیبی را تحمل کند. همچنین، مدل استوانه‌ای برای تحمل وزن بسیار بالا در شعاع ساخته شده است. و اگر بلبرینگ بتواند فشار کمی را تحمل کند، باید از نوع شیار عمیق خود استفاده کند. که قیمت بسیار مناسبی دارد; و این یک انتخاب عاقلانه است. بلبرینگ ها قطعات مکانیکی هستند که دقت بسیار بالایی دارند. زیرا به قطعات مربوطه خود اجازه می دهند با سرعت های مختلف و با وزن های متفاوت نسبت به یکدیگر حرکت کنند. پس در نهایت این قطعات باید دقت و مقاومت بالایی داشته باشند و با سرعت بالا با کمترین صدا و لرزش کار کنند.

برندهایی که بلبرینگ های صنعتی پیشرفته تولید می کنند
بلبرینگ های صنعتی رده بالا دارای قطعات ظریفی هستند و با هزینه های بالا باید بهترین ها را انتخاب کرد. برخی از این یاتاقان‌های صنعتی در دستگاه‌هایی که در نگهداری سایر تجهیزات بسیار مهم هستند، تحت فشار بسیار بالایی قرار می‌گیرند. و همانطور که حساسیت مشتریان در انتخاب نوع محصول افزایش می یابد، محدودیت ها و حساسیت های زیادی در ساخت آن قطعه اعمال می شود. برندهای سازنده برای ساخت بلبرینگ صنعتی اعتبار دارند، اولترا بار (بربرینگ نیروی بالا) به عنوان یک محصول قابل اعتماد شناخته می شود.

قیمت بلبرینگ های صنعتی رده بالا با این برند بسیار بالا است زیرا استانداردها با دقت و حساسیت بالا رعایت می شود. و در صورت آسیب دیدن این محصول و آسیب زیاد به ماشین آلات، مشکلی در افزایش قیمت این برند نداریم. و در نهایت برندهای دیگری نیز هستند که در تولید قطعه خاص از شهرت خاصی بهره می برند زیرا کاربران به انواع یاتاقان های صنعتی نیاز دارند. و این گسترش نیازهای آنها آنها را مجبور به تولید محصولات ویژه می کند.

 

معیارهای فروش بلبرینگ صنعتی دوربالا
در فروش بلبرینگ های صنعتی درجه یک باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد. به نکات زیر توجه کنید:

1) ظرفیت تحمل بار صنعتی بالا
ظرفیت باربری باری است که قطعه می تواند تحمل کند. البته نوع فشار وارد شده به بلبرینگ کشویی نیز در انتخاب مناسب ما تاثیر دارد. زیرا مقدار معینی از فشار محوری یا شعاعی در نوع دیگری از یاتاقان محاسبه می شود. برخی از بلبرینگ ها می توانند هر دو نوع بار را تحمل کنند. که حامل اوزان ترکیبی نامیده می شوند. بنابراین باید به قطعه سازان هشدارهای لازم برای فروش خوب محصول داده شود.

به عنوان مثال در فروش بلبرینگ های صنعتی گران قیمت دقت زیادی به خرج داد و گارانتی معتبری برای عملکرد و طول عمر آن در نظر گرفت. زیرا می تواند بارهای ترکیبی را تحمل کند. همچنین یک مدل استوانه ای برای تحمل وزن بسیار زیاد در شعاع ساخته شده است. و اگر بلبرینگ بتواند فشار کمی را تحمل کند باید از عمق آن استفاده کند.

 

نوع شیار؛ که قیمت بسیار مناسبی دارد; و این یک انتخاب عاقلانه است.

2) دقت و مقاومت بالا یاتاقان های صنعتی راه دور
بلبرینگ ها قطعات مکانیکی هستند که دقت بسیار بالایی دارند. زیرا به قطعات مربوطه خود اجازه می دهند با سرعت های مختلف و با وزن های متفاوت نسبت به یکدیگر حرکت کنند.

پس در نهایت این قطعات باید دقت و مقاومت بالایی داشته باشند و با سرعت بالا با کمترین صدا و لرزش کار کنند. انتخاب بلبرینگ صنعتی دقیق بسیار مهم است. و از طرفی مالش دو سطح بر روی هم مهم ترین کاری است که از آن جلوگیری می کنند. بنابراین ما باید در انتخاب آن دقت کنیم تا سیستم خود در محیط