بلبرینگ دو ردیفه شیار عمیق بخرید
یکی از پرکاربردترین یاتاقان ها در صنعت، بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه است. در مواردی که ظرفیت تحمل بار روی یک یاتاقان زیاد است و ظرفیت باربری ندارد از دو یاتاقان شیار عمیق استفاده می شود. بلبرینگ دو ردیفه نوعی یاتاقان شیار عمیق است که دارای دو ردیف غلتک می باشد. این بلبرینگ ها طراحی ساده ای دارند اما در عین حال بسیار کاربردی هستند.

برای کار در سرعت ها و مقاومت های بالا مناسب است. این بلبرینگ ها دارای شیار ساچمه ای عمیق و یک دست می باشند که باعث شده گوی و شیار از نظر هندسی کاملا مکمل یکدیگر باشند. بنابراین با توجه به این ویژگی قابلیت تحمل بارهای محوری و شعاعی را دارد. متداول ترین انواع بلبرینگ های شیار عمیق با لیوان های نمدی فلزی تولید و عرضه می شوند و هر دو طرف این فنجان های نمدی پر از گریس هستند و در حین نصب نباید شسته و یا حرارت داده شوند.

استفاده از بلبرینگ دو ردیفه شیار عمیق
بلبرینگ از دو کلمه توپ و بلبرینگ تشکیل شده است. که در فارسی به بلبرینگ معروف است. در واقع یکی از قطعات مهم و بسیار کاربردی در صنعت است که به جابجایی اجسام سنگین کمک زیادی می کند و از سایش و اصطکاک جلوگیری می کند.

ساچمه ها حالت گرد دارند و فشار وارده به بلبرینگ در اثر تماس دو سطحی که روی هم در حال حرکت هستند کاهش می یابد و باعث حرکت بسیار نرم در دستگاه مورد نظر می شود. نحوه کار بلبرینگ ها به این صورت است که این فشار از لایه بیرونی به ساچمه و سپس از ساچمه ها به لایه داخلی منتقل می شود. از آنجایی که کره ها گرد هستند، فاصله تماس بسیار کمی با لایه های بیرونی و داخلی دارند. نوع دیگری از یاتاقان ها، یاتاقان های محوری نام دارند که توانایی تحمل بارهای زیاد را دارند و برای سرعت های پایین در نظر گرفته شده اند.

خرید اینترنتی بلبرینگ دو ردیفه شیار عمیق

ساختار یاتاقان شیار عمیق دو ردیفه:
گلوله
لبه داخلی
رینگ خارجی
تاقچه
بلبرینگ های شیار عمیق به صورت بلبرینگ دو ردیفه و یک ردیفه ساخته می شوند و پارامترهای زیر برای این مدل ها مهم است:

کیفیت و مقاومت خوبی دارد.
تحمل فشار بار بالا
اصطکاک کمی دارند.
در هنگام استفاده ساکت باشید.
سه موقعیت برای یاتاقان ها وجود دارد
حالت اول حالت TANDEM است که در صنعت با پسوند TD مشخص می شود و قابلیت تحمل بار از یک طرف را دارد.

حالت دوم پشت به پشت است و قابلیت تحمل بار را از دو طرف دارد. این حالت برای خنثی سازی بارهای لحظه ای بسیار قوی و مناسب است

حالت سوم چهره به چهره است، تقریباً شبیه حالت پشت به پشت است، اما نسبت به حالت دوم از استحکام کمتری برخوردار است.

 

مراحل ساخت بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه:
تهیه مواد اولیه فولاد
بخش آهنگری
درجه حرارت بالا
پولیش و جلا دادن
پایان فوق العاده
خط تولید
تست کیفیت نهایی محصول
بسته بندی و توزیع
این نوع بلبرینگ ها به دو صورت بدون رینگ آب بند و با رینگ آب بندی تولید می شوند. همچنین رینگ های داخلی بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه در دو نوع جداشدنی و غیر قابل جداسازی ساخته می شوند.

مزایای استفاده از شیار عمیق دو ردیفه
کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که بارزترین آن استفاده در لاستیک خودرو است. بلبرینگ ها بهترین راه حل برای کاهش اصطکاک و سهولت چرخش هستند. به عنوان مثال در صنعت خودروسازی در صورت عدم وجود بلبرینگ، فلز باید به دور چرخ بچرخد که در این صورت اصطکاک قطعات افزایش می یابد و در نتیجه به سرعت سایر قطعات را فرسوده می کنند.

خرید اینترنتی بلبرینگ دو ردیفه
شرکت ویراپرداز آروین پاسارگاد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه واردات مستقیم انواع بلبرینگ و تجهیزات صنعتی در حال فعالیت می باشد. محصولات با کیفیت از انواع برندهای جهانی که بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شرکت ویراپرداز آروین پاسارگاد از طریق فروش اینترنتی راه را برای خرید سریع و بدون دردسر فراهم کرده است. برای خرید بلبرینگ شیار عمیق و استعلام قیمت بلبرینگ شیار عمیق می توانید از کارشناسان ویراپرداز آروین پاسارگاد مشاوره بگیرید و از قیمت های به روز انواع بلبرینگ مطلع شوید. افتخار همکاری با شرکت های بزرگی چون مینو، پتروشیمی غدیر، نفت پارس، شیرین عسل و … را داشته ایم.