کاربرد بلبرینگ های شیار عمیق در صنایع
یکی از رایج ترین بلبرینگ ها، یاتاقان های شیار عمیق است. طراحی این بلبرینگ ها به صورت یک شیار دایره ای عمیق با شعاع برابر با شعاع گلوله می باشد. وجود این شیارها و ایجاد سطح تماس بالا بین رینگ ها و ساچمه ها که تحمل وزن زیاد بین سطوح گوی و رینگ و تحمل بار شعاعی و محوری را در سرعت های بالا ممکن کرده است. . استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق در بسیاری از صنایع مشهود است و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ های شرکت ویراپرداز آروین پاسارگاد در انواع مختلف موجود می باشد و دارای ویژگی هایی از جمله ظرفیت باربری بالا، اصطکاک کم و عملکرد بدون صدا می باشد. همچنین کیفیت و مقاومت بالا از ویژگی های بارز محصولات این شرکت می باشد.

 

مشخصات بلبرینگ های شیار عمیق ویراپرداز آروین پاسارگاد:
تحمل بار شعاعی و محوری
داشتن تطابق دقیق بین توپ و شیار
ادغام بین توپ ها و شیار عمیق به دلیل تطابق کامل هندسی
شیارهای عمیق استاندارد روی سطح رینگ های این بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ های شیار عمیق:


این نوع بلبرینگ ها در انواع خودروها، صنایع و دستگاه های بزرگ پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و … استفاده می شود. بلبرینگ های شیار عمیق بدون صدا هستند و در هنگام استفاده هیچ صدایی ایجاد نمی کنند. بلبرینگ های شیار عمیق ویراپرداز آروین پاسارگاد جزو با کیفیت ترین ها هستند. این نوع بلبرینگ ها می توانند فشار بار بالا را تحمل کنند و در دو نوع شیار عمیق تک ردیفه و دو ردیفه ارائه می شوند. برای خرید بلبرینگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به صورت آنلاین در سایت ویراپرداز آروین پاسارگاد سفارش دهید.

استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق

انواع بلبرینگ های شیار عمیق:
شیار عمیق تک ردیفه و شیار عمیق دو ردیفه. شیار عمیق تک ردیفی شیاری با گوی های قرار داده شده در بلبرینگ است و برای بارهای با فشار متوسط مناسب است اما شیار عمیق دو ردیفه به دلیل دو ردیف شیار برای قرار دادن ساچمه ها می تواند بار زیاد را تحمل کند. فشار. نوع اول را دارد. این نوع بلبرینگ ها علاوه بر تحمل بار زیاد، قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع بلبرینگ دارند و بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند. این بلبرینگ ها در دو نوع کاسه نمدی (فلزی) و بدون کاسه نمدی (واشر) تولید و عرضه می شوند.

فروش بلبرینگ شیار عمیق

تأثیر مواد قفسه در استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق:
جنس قفسه در بلبرینگ شیار عمیق بسته به نوع استفاده تولید می شود. قفسه های ساخته شده از برنج، فولاد و الیاف. در مواردی که دمای تجهیزات و چرخش کمتر از 110 درجه سانتیگراد باشد از قفسه های فیبر استفاده خواهد شد. قفسه های فولادی دارای مقاومت خوب و بالایی هستند و در مواقعی که نیاز به تحمل فشار بار بالا باشد مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مانند قفس فولادی، قفس برنج نیز مقاومت بالایی دارد و گلوله ها کاملاً مقاوم نگه داشته شده اند. برای درک بهتر کاربرد هر بلبرینگ بهتر است اطلاعاتی در مورد شماره فنی بلبرینگ ها داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

تعداد فنی بلبرینگ:
در واقع این پسوندها و پیشوندها بیانگر نوع شیار، شیار خارجی یا داخلی، نوع جنس، نوع قفسه، وجود یا عدم وجود کاسه نمدی و … است که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

پسوند A به معنای اندازه و ابعاد مناسب بلبرینگ است.
پسوند ZZ به معنای داشتن واشر فلزی در دو طرف
پسوند Z نشان دهنده واشر فلزی در یک طرف است.
پسوند Y و Z به ترتیب نشان می دهد که قفسه و واشر فلزی از برنج ساخته شده اند.
پسوند N به این معنی است که بلبرینگ روی حلقه بیرونی قرار می گیرد.

موارد ذکر شده تنها بخشی از اطلاعات لازم برای اطلاع از کاربرد بلبرینگ های شیار عمیق در صنایع مختلف می باشد. جهت آشنایی بیشتر با انواع بلبرینگ و کاربرد آن می توانید علاوه بر مشاهده انواع بلبرینگ در سایت شرکت ویراپرداز آروین پاسارگاد مشاوره و استعلام قیمت دریافت نمایید. شرکت ویراپرداز آروین پاسارگاد وارد کننده بهترین بلبرینگ از بهترین برندها می باشد. سفارش آنلاین، خرید سریع، گارانتی محصول، بازگشت کالا در صورت نارضایتی، پشتیبانی 24 ساعته از جمله مزایای این شرکت می باشد. بسیار مهم است که بلبرینگی که دریافت می کنید کیفیت بالایی داشته باشد، بنابراین خرید بلبرینگ از یک شرکت و سایت معتبر بسیار مهم است.