مشخصات بلبرینگ گرد skf بالا
بلبرینگ پرسرعت SKF نوع خاصی از بلبرینگ های موجود در صنعت می باشد که توسط شرکت SKF طراحی و تولید شده است. این بلبرینگ دارای شیارهای عمیقی است که به صورت خود تنظیم یا مخروطی هستند و با فراهم کردن شرایط برای این بلبرینگ می توان دامنه سرعت را افزایش داد. چرخش بلبرینگ باعث گرما می شود. افزایش دما باعث تغییر ابعاد و در نتیجه کاهش عمر بلبرینگ می شود. انواع بلبرینگ های skf در وراپرداز آروین پاسارگاد موجود است.

بنابراین، بلبرینگ باید دارای شرایط زیر باشد:

یا باید به صورت غیر دائمی کار کند
چرخش با روش روانکاوی
نوع بلبرینگ باید سازگار باشد
اما اینجا برای جلوگیری از ایجاد گرما و در نتیجه ایجاد آتش و بی نیاز کردن کاربر از این همه شرایطی است که تامین آن دشوار است.

محدوده سرعت بلبرینگ های پرسرعت skf چقدر است؟

بلبرینگ هایی با دورهای زیاد بیشترین سرعت را برای چرخش فراهم می کند و در نتیجه به دلیل پیوسته بودن از ایجاد بحران حرارتی ناشی از اصطکاک بین اجزای یاتاقان جلوگیری می کند. البته نکته مهم در این قسمت ضریب اصطکاک بلبرینگ است که نقش تامین کننده را ایفا می کند. شما می توانید بر اساس نوع روان کننده، یعنی گریس یا روغن، بلبرینگ را با اصطکاک خاصی به قطعه متصل کنید.

محدوده سرعت بلبرینگ پرسرعت skf

شرایط نگهداری یاتاقان های skf با سرعت بالا
یکی از دلایلی که در خرید این نوع بلبرینگ باید دقت زیادی داشته باشید این است که کوچکترین خطا و ایجاد شرایط نامطلوب برای بلبرینگ باعث افزایش حرارت و احتراق می شود. اما از مهمترین ویژگی هایی که به شما در حفظ این بلبرینگ کمک می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحمل بلبرینگ سرعت بالا را به درستی انتخاب کنید
نوع و جنس قفسه مورد نظر برای یاتاقان ها را به درستی انتخاب کنید
روانکاوی بلبرینگ را با استفاده از روانکاوان مناسب مانند گریس یا روغن انجام دهید
در ادامه به بررسی اهمیت تمامی این موارد می پردازیم.

 

چرا باید برای نصب بلبرینگ پرسرعت skf تلرانس را با دقت تنظیم کرد؟

دقت داشته باشید که تنظیم تلرانس صحیح و اصولی در بلبرینگ می تواند از شلی داخلی این محصول جلوگیری کند. همچنین می توانید با استفاده از تنظیم تلرانس از افزایش دما در این نوع بلبرینگ جلوگیری کنید.

 

چگونه نوع و متریال مناسب برای قفسه بلبرینگ گرد skf انتخاب کنیم؟

بهترین گزینه برای داشتن یک قفسه مناسب برای یاتاقان های سرعت بالا، استفاده از آلیاژها و مواد مس است.

 

روانکاوی بلبرینگ گرد skf بالا

روانکاری یاتاقان های پرسرعت skf با استفاده از روان کننده های مناسب مانند جت روغن، مه روغن و روغن هوا گزینه های مناسبی هستند. همچنین به دلیل کاهش اصطکاک، این روانکاوها به خنک شدن محیط کمک می کنند.

 

چگونه سرعت مناسب و خاص بلبرینگ پرسرعت SKF را تشخیص دهیم؟

محدوده ای که برای سرعت چرخش بلبرینگ انتخاب می کنید باید بر اساس جدول بلبرینگ مناسب تعیین شود. البته شرایط استاندارد استفاده از این بلبرینگ باید طبق جدول بار معمولی انجام شود. همچنین در صورتی که سرعت چرخش بلبرینگ بیش از 80 درصد مشخصات ذکر شده در جدول باشد، باید شرایط ایجاد ایمنی و استانداردهایی را برای تبدیل این بلبرینگ به بلبرینگ پرسرعت رعایت کنیم.

حرکات نوسانی این بلبرینگ چگونه است؟
در اینجا شاهد برخی حرکات نوسانی هستیم که ارتباط مستقیم و مؤثری با قفسه و روانکاو دارد. به این ترتیب نمی توان حد خاصی را برای حرکات نوسانی در این بلبرینگ تعیین کرد و بنابراین در حالت تعادل نیروهای اینرسی اهمیت زیادی پیدا می کند. در طول تغییر جهت، ممکن است خطرات احتمالی وجود داشته باشد که همانطور که گفته شد، مستقیماً به موارد زیر مرتبط است:

جرم و اجزای یاتاقان
قفسه بلبرینگ گرد بلند skf
نوع و کمیت روانکاوان
عدم سستی در حین کار
بار در بلبرینگ
بستگی دارد برای بالا بردن استاندارد و به حداقل رساندن ایجاد احتمالات خطرناک، بهتر است با بررسی نوسان خاص، تمامی مشخصات و موارد مورد نیاز برای هر حالت را از قبل بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.